zgłoszenie wewnętrzne

Zgłaszanie naruszeń przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim.

Sygnalistą jest osoba fizyczna, która zgłasza lub ujawnia publicznie informacje o naruszeniu prawa uzyskaną w kontekście związanym z pracą. Zgłoszeniu podlegają informacje dotyczące zaistniałych lub prawdopodobnych naruszeń w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim.

Kto może złożyć zgłoszenie?

Zgłoszenia może dokonać tylko osoba pracująca obecnie lub wcześniej w jednostce, osoba starająca się o pracę w tej jednostce bądź osoba związana w udokumentowanej formie z zadaniami wykonywanymi przez jednostkę.

Jak zgłosić informację o naruszeniu prawa?

Sygnalista dokonuje zgłoszenia wewnętrznego w DPS do osoby upoważnionej przez Dyrektora placówki do przyjmowania,rejestrowania,weryfikacji wykonywania działań następczych oraz przetwarzania danych osobowych a także zachowania tajemnicy w zakresie informacji i danych osobowych.

 Zgłoszenie sygnalista może dokonać następującymi kanałami:

  • zgłoszenie ustne - pod nr telefonu 44 7243247 do osoby wyznaczonej do przyjmowania zgłoszeń poprzez umówienie osobistego spotkania z osobą przyjmującą zgłoszenia.
  • zgłoszenie pisemne- na adres Dom Pomocy Społecznej Nr 2 ul. Jana Pawła II 37;97-200 Tomaszów Maz.; z dopiskiem „zgłoszenie nieprawidłowości”
  • poprzez pocztę elektroniczną e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • w formie papierowej- wrzucając do skrzynki znajdującej się w pomieszczeniu administracji.

Zgłoszenia anonimowe nie będą rozpatrywane

Procedura zgłoszeń wewnętrznych i ochrony sygnalistów obowiązująca w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim umożliwia  jawne lub poufne dokonywanie zgłoszeń i zapewnia ochronę osobom zgłaszającym.

 

Załączniki: Formularz zgłoszenia wewnętrznego (w przygotowaniu)

Klauzula o przetwarzaniu danych osobowych dla sygnalisty

 

 

UWAGA! W trakcie korzystania z BIP na komputerze użytkownika przechowywane są informacje (tzw. „ciasteczka”, ang. „cookies”), które pozwalają na dostosowanie świadczonych usług elektronicznych do indywidualnych potrzeb użytkowników. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie mogą być określone przez użytkownika w ustawieniach przeglądarki internetowej. Kontynuacja korzystania z BIP bez dokonania wyżej wspomnianych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej uznana zostaje za wyrażenie zgody przez użytkownika na wykorzystywanie plików cookie.